vállalkozóknak

MOTIVÁCIÓS BLOG

MOTIVÁCIÓS BLOG

Felállni és továbbmenni. Ez maga a büszkeség.

2019. február 18. - Getinvent Marketing

A leggyakoribb félelmek, amelyekkel a vállalkozók nap, mint nap szembeszegülnek:

  • Vajon holnap is lesz igény a portfóliómra?
  • Vajon elég profitom lesz-e az előttem álló évben/következőben ahhoz, hogy eltartsam a családomat és közben a cégem is növekedjen?
  • Vajon a marketingre költött pénzem megtérül-e?
  • Vajon eltalálom-e azt a kommunikációt/ajánlatot… amire az ügyfeleim leginkább ráharapnak?
  • Mi lesz, ha holnap egy új, nagyobb tőkével és/vagy kapcsolati hálóval/média megjelenéssel rendelkező piacra lépő lesz a konkurenciám, aki egyből le is fölöz?
  • Megint nincs időm, energiám, szakmai tudásom ahhoz, hogy a cég ügyein felül marketing stratégiát alkossak. Mi lesz, ha egyszer csak visszaüt ez nekem?
  • Honnan tudom, hogy melyik lehetőséget kell megragadnom (most) és melyiket elengednem (még)?
  • Vajon jó döntéseket hozok?

Mindezek dacára lendületesnek lenni olyan, mint egy kicsit hétköznapi Batmannak lenni. Egyedül senkinek se megy. Még Batmannak se. ;)

Találd meg a megfelelő, Téged érzelmileg inspiráló és szakmailag támogató társakat!

guy-407161_1920.jpg

Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?

Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!

Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!

 

Amiről keveset beszélünk…

Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?

  • Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
  • Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
  • Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
  • Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
  • Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
  • Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
  • Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
  • Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
  • Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciovallalkozoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr9514566120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása