vállalkozóknak

MOTIVÁCIÓS BLOG

MOTIVÁCIÓS BLOG

De lehet!

2019. február 01. - Getinvent Marketing

Mindig vannak és lesznek olyanok, akik vagy nem hisznek benned, a vállalkozás ötletedben, vagy éppen irigyek Rád akár szakmai, akár személyiségbeli, vagy társadalmi okoknál fogva. Ők mindig karakánul fogják állítani, mit miért nem lehet megvalósítani.

A lényeget azonban elharapják: az ő hozzáállásukat, amellyel valóban nem lehet a Te elképzelésedet valóra váltani.

Sajnos ezeknek a lehúzó hangoknak nem csak visszavető, hátráltató hatása, de egy érzelmi ember esetén, melankóliába taszító ereje is van.

Gondold el, milyen nagyszerű érzés lesz egyszer úgy a saját történelmedben végigvonulni, hogy legalább képzeletben elhaladva az irigyeid előtt büszkeséggel mondhasd ki: megcsináltam! és minden nap újra és újra megcsinálom!

Tedd meg ezért! Mert igen is meg tudod csinálni mindazt, amire születtél!

girl-768686_1920.jpg

Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?

Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!

Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!

 

Amiről keveset beszélünk…

Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?

  • Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
  • Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
  • Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
  • Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
  • Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
  • Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
  • Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
  • Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
  • Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciovallalkozoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr7514566060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása