Mindig vannak és lesznek olyanok, akik vagy nem hisznek benned, a vállalkozás ötletedben, vagy éppen irigyek Rád akár szakmai, akár személyiségbeli, vagy társadalmi okoknál fogva. Ők mindig karakánul fogják állítani, mit miért nem lehet megvalósítani.
A lényeget azonban elharapják: az ő hozzáállásukat, amellyel valóban nem lehet a Te elképzelésedet valóra váltani.
Sajnos ezeknek a lehúzó hangoknak nem csak visszavető, hátráltató hatása, de egy érzelmi ember esetén, melankóliába taszító ereje is van.
Gondold el, milyen nagyszerű érzés lesz egyszer úgy a saját történelmedben végigvonulni, hogy legalább képzeletben elhaladva az irigyeid előtt büszkeséggel mondhasd ki: megcsináltam! és minden nap újra és újra megcsinálom!
Tedd meg ezért! Mert igen is meg tudod csinálni mindazt, amire születtél!
Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?
Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!
Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!
Amiről keveset beszélünk…
Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?
- Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
- Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
- Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
- Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
- Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
- Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
- Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
- Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
- Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!