vállalkozóknak

MOTIVÁCIÓS BLOG

MOTIVÁCIÓS BLOG

Neked ki a példaképed?

2019. január 22. - Getinvent Marketing

Egy múzeum festménykiállításából az a kép ivódik beléd és válik részeddé, amely előtt hosszasan állsz.

Tehát nem mindegy, hogy azt nézed, amely elborzaszt és kishitű példát biztosít számodra, vagy azt, amelyik lenyűgöz és mintaként tekinthetsz rá.

Amikor vállalkozásban gondolkodsz, állíts magad elé példákat, akiket követni szeretnél! Ne csak egyet, hiszen akár ki is ragadhatod tételesen (érdemes papírra is vetni) ki miben lehet a példaképed!

Itt végre nincsenek idő és földrajzi korlátaid, bármilyen történelmi, illetve nemzetiségű személyeket magad elé állíthatsz.

Nekem is vannak régi és újabbnál újabb kiszemeltjeim, akikhez ebben-abban nagyon szeretnék hasonlítani.

Mikor az üzleti tervemet megírtam, először azon gondolkodtam el, vajon én miben lehetek példaképe másoknak? Nagyon hasznos ezt a belső utat bejárni! Ezért csak invitálni tudlak Téged is erre, azaz ha javasolhatom, gondolkodj el azon, Te miben lehetsz példaképe másoknak?

girls-380618_1920.jpg

Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?

Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!

Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!

 

Amiről keveset beszélünk…

Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?

  • Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
  • Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
  • Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
  • Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
  • Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
  • Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
  • Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
  • Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
  • Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciovallalkozoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr6614566042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása