vállalkozóknak

MOTIVÁCIÓS BLOG

MOTIVÁCIÓS BLOG

Találd meg az egyensúlyt indulataid között!

2019. január 21. - Getinvent Marketing

Természetes, hogy mindenkiben vannak pozitív és negatív indulatok. Bármilyen téma merül is fel, egyszerre tartalmaz egy nagy csomó dühítő és jól eső komponenst. A kérdés csak az, mit veszünk észre és mit emelünk ki belőle?!

Avagy reggel elindulok és a tömegek által ismert „találd meg a hibát a képen” helyett a „találj rá a legkülönlegesebbre ugyanott” saját játékomat játszom.

Miért fontos ez?

Nem csak azért, mert a saját hangulatom, életérzésem, boldogságom mellett a szeretteimét, az ismerőseimét, kollégáimét, a környezetemét is meghatározom, hanem mert a sikeres vállalkozói léttel együtt jár egyfajta sziklaszilárdság, tűrőképesség és nagyon erős hit. Hit abban, hogy amit csinálok, amire alapoztam az életem (megélhetésem), az jó célt szolgál, arra szükség van, ezáltal szerethető és így sikeres jövője van. A hit pedig optimizmus, pozitív és reményteli szemléletmód nélkül nem létezik.

A bölcs ember azért fejlődik folyamatosan, mert tudja, hogy az optimizmus nem egyenlő a naivitással.

Te hiszel a vállalkozásod küldetésében?

Még tudod, mi (volt) a céged eredeti küldetése?

Ki tudnád újabb, az alapot erősítő missziókkal egészíteni a vállalkozásodat?

mountain-biking-1210066_1920.jpg

Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?

Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!

Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!

 

Amiről keveset beszélünk…

Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?

  • Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
  • Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
  • Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
  • Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
  • Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
  • Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
  • Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
  • Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
  • Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciovallalkozoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr7414566034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása