Különböző lehetőségekkel és úti batyukkal indulunk. Már a startnál könnyebb vagy nehezebb valakinek a helyzete. Ez a státusz persze nem végzetszerű, maximum hosszú ideig meghatározó.
Sokszor vágytam könnyebb útra, bőkezűbb tarisznyára, vagy értetlenkedtem az ily’ módon felszerelt embertársaim sopánkodásán.
Nem tudom, hogy személyiségemnél vagy a keményebb körülményeimben már kezdetektől meglátott biztonsági mankóba kapaszkodásom okán, de két lehetséges megoldás közül egyszerűen zsigerből mindig a nehezebbet választottam.
Ha van 10 percem magamra, egész biztosan nem passzívan a tv, pláne a telefonom előtt gubbasztok. Ez egy olyan áldás, ami egyben a családom öröksége. Köszönöm ezt Nekik!
Elszomorít e téren embertömegek, gyerekek, fiatalok látványa. A szomorúságba süppedés, vagy esetleges harag helyett azonban kicsiben egyfajta missziót vállaltam vállalkozásomon belül is. Küldetést találni azon a területen, amely értékképviselettel párosul olyan, mint folyamatosan örömet adni kesergés helyett az energiáink helyes felhasználásával.
A nehezebb út jobban meggyötör, mégis biztosabb alapokra helyez, amelyről elrugaszkodni a boldogság kulcsa.
Ha úgy tetszik, a kedvező start helyett a biztos célba érés eszköze.
Tarts egy olyan hetet, melynek minden napján, bármely negatív értelemben felkavaróban lásd meg azokat a lehetőségeket, amelyekben Te mások javára is pozitív értelemben kibontakozhatsz. Vesd is ezt le egy papírra!
Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?
Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!
Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!
Amiről keveset beszélünk…
Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?
- Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
- Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
- Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
- Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
- Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
- Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
- Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
- Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
- Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!