vállalkozóknak

MOTIVÁCIÓS BLOG

MOTIVÁCIÓS BLOG

Mindenki kompetens valamiben. Barterezzünk!

2019. január 16. - Getinvent Marketing

Sosem volt különösebb befektetnivalóm, de részem volt hosszú években, amelyekre még ez is kifejezetten enyhe kifejezés. Az életért és benne a tanulásért is azonban fizetni kell.

Két tulajdonom azonban mindig volt:

  • Tudástőkém, amiből adhattam.
  • Kellő alázatom más tudása iránt, amiből kaphattam.

Ezek a szellemi barter-találkozások tették mérföldkövekké az aprónak tűnő lépcsőfokokat is, melyekre egytől-egyig, kihagyás nélkül felléptem, és fel kellett lépnem ahhoz, hogy megbecsüljem mindazt, amit elértem, így szép lassan azt is, aki vagyok.

Vesd papírra, mi mindent szeretnél a közeljövőben elsajátítani, megtanulni és írd össze azokat is, amelyeket Te tudnál szeretettel és kellő profizmussal átadni másoknak!

adventure-1807524_1920.jpg

Konkrétan elemezzük ki a Te lehetőségeidet?

Alma, nekem átfogó marketingre van szükségem!

Alma, én a saját pályámra szeretnék állni! A VLS kurzusok első díjmentes óráját kérem!

 

Amiről keveset beszélünk…

Mikor ne vágj bele a vállalkozásba?

  • Ha nem szánsz időt és sok energiát a tanulásra, a vezető képzésekre, a megtérülő, de megelőző munkára, valamint a marketingre!
  • Ha inkább szétesel, és előre kudarcot vallasz, mert nem szánsz időt a preferencia sorrended felállításában, mind a pénzügyek, mind az időd terén, összevetve a munkádat a magánéleteddel, egyéb kötelezettségeiddel is!
  • Ha megspórolod az üzleti tervírást, amiből pontosan láthatod, mire számíthatsz.
  • Ha az üzleti terved fényében nem számítasz bevétel nélküli, ellenben kiadásokkal járó időszakokra.
  • Ha a marketinged toldozás-foltozás jellegű, nem pedig egy jól megtervezett, teljes körű, azaz online és offline, egymásra épülő kampányokon alapuló stratégia sorozat!
  • Ha nem tudsz nem szakma specifikus munkát másra bízni!
  • Ha magad akarsz elvégezni más, a vállalkozásodhoz mégis kiemelkedő jelentőségű szakmai munkát.
  • Ha csak a szükséges bevételre koncentrálsz az ügyfeleid és a munkád, vállalkozás-alkotási folyamatok okozta öröm helyett.
  • Ha csőlátással nézel az elképzelésedre ahelyett, hogy új távlatokban gondolkodnál, új piaci/célszegmensi/üzleti partneri lehetőségeket látnál meg, akár hozzáértő szakember segítségével!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://motivaciovallalkozoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr5814565998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása